pondělí 23. dubna 2012

Mňam :)

Zdravím všechny, kteří zbloudili na můj blog :)
Už jsem sice nějakou dobu zdravá, ale protože mám před maturitou a navíc zařizujeme spoustu věcí jako poslední zvonění, maturiťák a podobně, neměla jsem na blog skoro pomyšlení.
Co řákáte na to aprílové počasí, které v poslední době bylo? Fakt mě dokáže naštvat, když jeden den je nádherně, svítí sluníčko a další den promoknete na kost. Teď už to vypadá, že snad bude už jen jaro :)
V sobotu dělám příjmačky na vysokou a příští neděli další. Jinak školní část maturity mám až 31. května, tedy poslední den maturit u nás na škole. Super, poslední jsem fakt netoužila být.
 Do mozzarely s rajčaty jsem se zamilovala. Když jsem byla u muže, občas mi ji připravil, čímž odstartoval mou novou lásku. Škoda, že doma pořád ještě nemáme aceto, aby to bylo tip top.

Tak se mějte zatím krásně

1 komentář:

  1. Néé už mám zase hlad :D Proč mi to děláte :D

    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)