neděle 26. února 2012

Essence úlovky

Zdravím, 
v pátek jsem si ve volných pěti minutách času zaskočila do Schleckeru a zamířila ihned ke stojanu s kosmetikou Essence. Zrovna probíhala výprodej určitých výrobků, kde každý stál 25,-. Já se svými posledními 50 korunami jsem si vybrala rovnou dva, abych to tak hezky všechno utratila :D Prohrábla jsem ten kastlík a vykoukla na mě nejdříve sympatická vícebarevná tvářenka. Tvářenku si chci už dlouho pořídit novou a co víc - tahle už tam byla poslední! Takže bylo rozhodnuto, bude moje. A druhá věc, kterou jsem si vybrala jsou dlouhotrvající oční stíny.
Tvářenka odstín 10 How cute is that?
 Ta čára je tam od mého prstu :D
Trošku hůř se otevírá, ale o to líp aspoň bude víčko líp držet zavřené. Ale teď už k tomu, co zajímá asi všechny - pigmentace. Jedno přejetí štětcem po tvářence a následně po tváři a měla jsem krásné růžolící se líčko. Barva působí opravdu přirozeně a navíc poměrně dlouho vydrží. V pátek jsem si tvářenku nanesla asi v šest hodin večer a když jsem se o půl druhé v noci koukla do zrcadla, pořád tam ještě byla. A zajímavé bylo, že ji zaregistroval i přítel, ale ne okem, ale čichem, když mi dával pusu na tvář, protože příjemně voní. Takže já jsem s touhle multi colour tvářenkou spokojená a klidně bych si ji koupila znovu :) 

Dlouhotrvající oční stíny stay all day odstín 03 Steel the show 
 Tak tyhle stíny se Stay all day jmenují právem a klidně by si ještě mohly dovolit pokračování all night. Pigmentace je velmi silná a i přes svou tužší konzistenci se nanášejí dobře. Ten odstín je hlavně stříbrný, ale hází odlesky bronzové sem tam. Protože jsou třpytivé a velmi výrazné, hodí se spíše na večerní líčení. Stíny mi opravdu vydržely na víčku v perfektním stavu až do rána a ani se nepokoušely schovat do záhybů. Jsou baleny v šikovné šroubovací dózičce, jejíž vršek se mi designově líbí. 

Vlevo od stínů je trošku vidět tvářenka, ale protože jsem jen jednou přejela její povrch prstem a pak ho otřela o ruku, tak bohužel nejde moc vidět, za což se omlouvám

Takže abych to shrnula. Myslím, že se mi tento nákup opravdu vydařil a jsem spokojená. Mohu jen doporučit :)

6 komentářů:

  1. Tu tvářenku jsem také chtěla, ale než jsem se dostala do obchodu byla už pryč :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny vypadají dobře, asi si udělám výlet do Rossmanna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Ich kozmetiku mám celkom rada a vyzerá to dobre :) som nový sledovateľ a ak chceš môžeš byť aj ty mojim :)
    Kisses

    OdpovědětVymazat
  4. ta tvářenka je super, snad se taky někdy trefím do výprodejů :))

    OdpovědětVymazat
  5. men ta licenka tahala oci, ale nakoniec som ju tam nechala...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. docela mě překvapila ta pigmentace :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)